El P€P€ de Ferrol omite el día Internacional de la Mujer Trabajadora

domingo, 26 de febrero de 2012

“Por non haber non hai nin programación do Concello para divulgar e reivindicar os dereitos das mulleres e a loita por unha igualdade real e efectiva”, aseguran desde la formación. Además, EU califica de “inaceptable” la actual situación, porque, lamentan, “nin hai Concellería de Muller, nin políticas de Igualdade, somentes un baleiro que se infla con ideas retrógradas sobre nós que verte a Xunta de Galicia, coa malchamada lei de apoio á familia; ou o ministro de Xustiza, coa contrarreforma da lai sobre o dereito á interrupción voluntaria do embarazo, ou o ministro de Educación, eliminando a asignatura de Educación para a Cidadanía”.

Desde EU se denuncia el hecho de que la declaración institucional del Concello para el 8 de marzo se realice sin contar con las entidades representadas en el Consello Sectorial da Muller –convocado, señalan, “baleiro de contidos e orfo de iniciativas”–, acordando el gobierno local un documento que EU no respalda. Entre los motivos está, indican, que la declaración se realice de espaldas a las organizaciones de mujeres y feministas “e ignorando a xeira de ataques que estamos a sufrir as mulleres polos gobernos do PP”, aseguró Sari Alabau, de EU.
Asimismo, desde la agrupación se acusa al gobierno local de ignorar el pronunciamiento unitario que elabora la Marcha Mundial das Mulleres de Galicia. EU critica también el hecho de que no se sume a las movilizaciones convocadas por este organismo “nun exercizo de ignorancia e desconsideración que delata a falla de interese por impulsar e coparticipar nunha loita que é tarefa de todas as mulleres e que as institucións deben apoiar”. Ante esta situación, EU anunció que realizará un llamamiento para que los colectivos de mujeres asuman la dirección efectiva de las políticas de igualdad y definan sus objetivos y programación anual.

http://www.diariodeferrol.com/index.php/periodico-impreso/ferrol/37496-ferrol-noticia

Creative Commons LicenseThis obra by susete70 is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-No comercial-Compartir bajo la misma licencia 3.0 España License.

0 comentarios:

Rádio Filispim